måndag 1 december 2014

1, December

Hej! 
Idag har jag att ett tyskaprov och tror att det gick bra:) Jag har också haft en riktig rolig dag i skolan för att vi har firat en kompis nu vet vi hur man får killar att gilla en;) KAKOR,GODIS eller SÖTSAKER!  Haha vad killar gör vad som helst för sånt!! På lördag bär det av till Belgien! Jag ska tävla i judo, jag åker iväg själv med tre kompisar + tränare:) Så spänd!! Jag ska (skulle) tillbaka på måndag men tydligtvis var flygplatsen stängd?! Det kan väl inte va så att jag får stanna en extra dag?! HOPPAS det, det skulle vara jättekul! Hoppas alla har det bra och att ni längtar till jul, det gör jag i alla fall. Bara 23 dagar kvar! Hoppas tiden går fort och att det blir jullov typ imorgon. Hehe... 

Hoppas ni får en bra dag imorgon så ses vi snart igen!!:) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar